Topp 3: Mina favorit fritidssysselsättningar

3. Storhandla. Det finns något förlösande och extremt tillfredsställande med att skriva sin inköpslista, åka till affären och flanera  runt där och plocka ner vad man ska ha i sin vagn, och sen komma hem med tusen kassar. Jag tycker om att se kylen och skafferiet fullt.

2. Sortera och organisera. All form av sortering är roligt. Städa ur garderoben, alla lådor och skåp eller bara sortera en hög med papper. Men det absolut bästa jag vet är att sortera in saker i pärmar, och med saker menar jag framför allt papper.

1. Skriva listor. Detta kan vara det största intresset jag har i livet. Historia, läsa böcker eller sy, nej skriva listor är det roligaste jag vet. Det kan vara att göra listor, att läsa listor eller bara listor på saker jag tycker om eller inte tycker om.


Kom ihåg: Om man bara har sovit två timmar under natten så hjälper det inte att gå en morgonpromenad. Man blir inte piggare. Snarare illamående och yr.

Kommentarer
Postat av: Ivana

Att skriva listor är en härlig besatthet, I love it men det kan ibland bli för mycket för jag tappar bort mina listor haha!

2009-05-27 @ 20:09:06
URL: http://haveyoursayfirst.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0