Stress

Jag är extremt stressad över mitt liv just nu. Dels har jag mycket att göra med en 10-sidig rapport som ska in snart som jag inte alls har börjat på och inte har något material till. Dels är jag i ett känslomässigt kaos just nu. Saket från förr har kommit upp och yrkat på att bli bearbetat plus att det kommer in nya människor i mitt liv som jag inte riktigt vet vad jag känner för.
Jag skulle vilja ha en vecka med bara litteraturläsning där jag kan lägga upp det precis som jag vill. Då kommer jag kunna komma i fas med mej själv och jag kommer kunna fokusera på att träna. Ge mej bara en paus.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu får du i alla fall en hel helg instängd med Mossa. Du får lära henne några nya tricks och stänga av resten av hjärnan! :)

2009-11-26 @ 12:29:12
Postat av: Anette

Då är vi två.... =)

2009-11-29 @ 03:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0