Jag längtar efter

att ha pluggat klart, fått jobb i en ny stad, kanske Östersund, köpt ett hus på landet nära skogen och nära vattnet, gärna lite ensligt. Jag kan tänka mej hur mkt jag kommer att längta och se fram emot att någon av mina vänner kommer och hälsar på mej. Jag springer runt i hela huset och putsar och fejar, fixar i ordning i trädgården, uppfostrar hunden lite extra och så äntligen kommer den efterlängtade vännen. Hela helgen kommer att gå åt till att dricka vin och skratta. Åh vad livet kommer att bli bra.

I övrigt älskar jag att det är kallt ute.

Kommentarer
Postat av: Sara

åh vad mysigt det lät. Jag längtar i massor till jag får komma och hälsa på dig i det huset!:)

2009-10-05 @ 22:37:18
Postat av: Johanna

Jag tar för givet att jag får komma och hälsa på. Längtar dit :)

2009-10-06 @ 19:57:12
Postat av: lillstrumpa

fast du dricker ju inte vin :O puss

2009-10-09 @ 19:37:07
Postat av: Anette

JAg och kid vill okcså hälsa på i ditt hus :P

2009-10-10 @ 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0