Klungan

Igår var jag på Klungan. Jag får lov att ta tillbaka allt jag sagt, det var så klart bra. Och jag kan inte annat än att instämma. Jag har också gett upp hoppet om att hitta en mogen avocado.

I övrigt är det ganska upp och ner. Har en massa saker jag måste ta tag i, men istället bokar jag in andra saker, tex fika med Kattis och hennes mamma, och sen club zoo ikväll. Jag är inte pepp på att gå ut, funderar faktiskt på att stanna hemma, vilket är ganska ovanligt för att vara jag.

Jag vill sitta i Toraas kök nu. Dricka te, leka med Ossian och prata om viktiga saker. Jag hatar att bo så långt bort från dom.

Kommentarer
Postat av: toraa

vi vill också bo närmare dig!

2009-10-12 @ 13:13:17
URL: http://www.metrobloggen.se/mammam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0