Sammanfattning

Som ni vet så gillar jag att skriva i punkform så jag tänker att en sammanfattning i just punkform är vad som är på tapeten.

-Redovisningar är tråkiga när dom drar ut på tiden, speciellt när män, eller jag kanske ska säga när en specifik man tror att han är smartast i universum. Han tror att han är så smart att han måste förtydliga vad alla andra i gruppen har sagt för han tror att alla andra är så korkade att man inte förstår. Då är det ju tur att han finns så han kan förklara.

- Jag är glad att Peter Englund är ständig sekreterare i Svenska Akademien. I och med att nobelpriset i littertur har tillkännagivits så har Mr Englund varit på tapeten en hel del och synts i media. Jag har läst intrevjuer, sett intervjuer och känner mej lycklig och glad in i själen att han sitter på den posten. Han verkar vara en fantastisk människa.

-Huvudvärk är inte en angenäm känsla. Den första dagen med huvudvärk kan vara lite så där småmysig, man kan ligga i soffan och titta på kassa serier, för man kan ju inte läsa. Andra dagen är man mest trött och grinig. När det har gått fler dagar och man fortfarande har ont i huvudet så är det som att värken äter sej in i sinnet och man är inte glad alls.

-Jag är pank. Alltså verkligen pank. Igår åt jag sylt som hade jäst så den smakade inte bra. Idag åt jag hommus som var lite vit och luden. Förfallet är nära.

-Idag fick vi ut första hemtentan på det här momentet. Jag är så sjukt peppad på att skriva den. Jag ser till och med fram emot när jag har läst all litteratur och får krypa upp i fotöljen i ub och skriva, skriva, skriva och skriva.

-Och ja ni har rätt, jag skrev det här mest för att få använda uttrycket "på tapeten".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0