stughäng och ihopsamling

Jag hade en helt fantastiskt kväll i stugan med sara. Alltså helt fantastisk.
Kom nyss hem och tänkte att eftersom jag ligger efter med plugget så är det lika bra att ta tag i det nu, men jag kan inte samla ihop mej. Jag började plugga lite på omtentan, men det gick som inte. Jag tänkte bara ja men jo det här kan jag ju redan. Det var bara några grejer som jag måste plugga in, men jag fattar det ju inte så jag måste prata med någon först. Men så tänkte jag, ingen fara på taket, jag har ju en hemtenta som inte är klar än. Jag statade datorn och öppnade dokumentet. Då var det som att alla energi bara rann av mej. Jag kan inte fokusera på vad jag ska göra. Så nu sitter jag här och väntar på att inspirationen ska komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0